mandag den 28. juli 2014

Hjemmelavede journaling kort


Jeg er også hoppet på Projekt Life bølgen, og har købt en masse færdiglavet kort fra forskellige scrapbutikker men en dag satte jeg mig ned og fandt på måder at lave mine egne på.




Jeg har altid tegnet meget, men har det sidste år ikke rigtig gjort så meget ud af det fordi jeg helle ikke vil lave alt for mange krudseduller der ikke blir brugt til noget. Så jeg lavede en liste med ting der kan bruges på journaling kort, og så skar jeg noget skitsepapir op så det passede i størrelsen. Så gik jeg ellers i gang med at krussedulle tegne. 

Havde også en masse postkort hvor der ikke var noget særligt på, hvor det enten var farverne eller nogle former der var interessante. Dem skar jeg op så jeg fik de dele jeg gerne vil have og derefter fik de forskelligt pynt, i form af klistermærker, træpynt og washi tape.


I Tiger fandt jeg et tegneredskab alle ka huske fra barndommen ( der er bare ingen der ka huske hvad den hedder) da jeg så det tænkte jeg at de ku være rigtig flotte i skarpe farver på en side med noget pynt på så jeg fandt nogle gelpenne og tynde tusser frem og gik i gang.


Til sidst så fandt jeg et mønster på Pinterest af et kamera til Hema rørperler, er helt vild at få et kamera på mine scrapsider så tænkte at det var en ny måde at gøre det på.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar