mandag den 28. juli 2014

Indvielse af boggens nye design

Jeg har rigtig længe ikke været tilfreds med udseendet af min blog, så efter en ret travl periode, fik jeg enedlig sat mig ned med min moster og kigget godt og grundigt på den. Vi besluttede i sidste ende at vi vil starte forfra, nyt design, nye farver og nu vil jeg prøve at få den brugt meget mere, for selvom der ikke kommer så meget på bloggen står min kreativitet aldrig stille og det ender nogle gange med de mærkeligste projekter. 

Så her har i mit første indlæg på min blog:

Min lillesøster og jeg elsker minions, jeg ville ønske jeg havde en hel hær af dem jeg bare kunne grine af dagen lang, så jeg besluttede mig for at hun skulle have nogle der ka hjælpe hende lidt med at gøre rengøring til en leg. 
Akvarel på akvarel papir.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar