søndag den 10. august 2014

3x3 malerier

Fik til opgave at sætte fokus på "månedens pris hug" der var små lærreder, da butikken havde modtaget næsten 2 paller. Lærrederne var 20 x 20 cm så jeg besluttede mig for at sætte flere sammen til et maleri for at de var til at få øje på og så kunderne kunne få at se hvad de kan blive brugt til.
Zebraen er inspireret af et tegne kursus jeg var på i zoologisk have hvor vi kunne kom ind og tegne dyrene efter lukketid.
Blomsterne tegnede jeg så der var nogle gode store maleflader så jeg ikke skulle bruge for lang tid på bitte små detaljer som ikke kan ses fra gulvet alligevel.

Da alt var tørt og klar til brug skar jeg skiltekarton i samme størrelse som lærrederne så jeg kunne lime dem bag på hinanden. Det gjorde at jeg kunne hænge malerierne op i den fri luft uden at have en kedelig bagside.

Efter at have vist de samme billeder på facebook fik jeg nogle bestillinger på samme type malerier. Den første bestilling var zebraen i dobbelt størrelse. Den anden var en elefant og den sidste en hest.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar